Bitkisel hayat yaşamak istiyorum…


Yok öyle sandığınız gibi değil tabi…

Doğanın bize sunduğu, o güzel buram buram kokan sebzelerle, meyvelerle, otlarla yaşamak istiyorum.
Herşeyin doğalı, bozulmamışı makbuldur. Ama maalesef yaşadığımız şu devirde saf olanı bulabilmek bile bir mucize…
Yinede ben ısrarla yapay ürünlerden, hazır satılan gıdalardan, asitli içeceklerden olabildiğince kaçınmaya, birazda egeli olmanın verdiği içgüdüyle toprağın verdiklerinden kopmamaya çalışıyorum.

Doğanın bize sunduğu nimetleri , saflıklarını, doğallıklarını ve bize verdiği faydalarını sevdiklerimle paylaşmak istiyorum.
İstiyorum ki ömürleri uzasın, yaşarken sağlıklı olsunlar, hiçbir dertleri olmasın….

5 yorum:

İlker Ergin dedi ki...

Merhaba,öncelikle hoşgeldiniz aramıza...Ayşe Yaman'ın blogundaki başarılı çalışma için çok tebrik ederim.Çok beğendim.Bende bu aralar yeni bir web sitesi yaptırmak için arayışlar içerisindeyim.Bu konuda sizinle görüşmek isterim.tabi eğer sakıncası yoksa.Bana erginilker@gmail.com mail adresimden yada blogumdaki telefon numaramdan ulaşabilirsiniz.Yardımcı olursanız çok sevinirim..Sevgiler...

zarpandit dedi ki...

galiba bende bitkisel hayat isyteyenlerdenim:)))

yaglı boya çalışmalarına bayıldım!!!!

lavanta dedi ki...

çok teşekkür ederim..:)

ayseyaman dedi ki...

Ben de bitkisel hayat istiyorum, bitki bitki kokmak istiyorum :)
Sevgili Gönül, sağlıklı mutlu şeker gibi bir Bayram geçirmeni dilerim..Nice güzel Bayramlara...
Sevgilerimle

lavanta dedi ki...

teşekkür ederim ayşeğim,:)
sizlerinde bayramlarını kutlar, tatlılıklar içinde içinde geçmesini dilerim...