zeytin çekirdeği

Bloguma başlarken çok sevdiğim Gülay'ın bir şarkısıyla merhaba demek istiyorum....


ZEYTİN ÇEKİRDEĞİM

her son bir başlangıç derdin hani
ey benim gözleri zeytin çekirdeğim
her aşk biterken öldüğümüzde hani
gecenin koynunda doğardı ölümsüzlüğü
sen olmadan geceler beni almıyor içine
yar beni öldürme
kapılarını kapatma
sonsuzluğun yüzüme yüzüme
alma aklımı başımdan bana bırakma beni
gidersen herşeyi götür kalmasın tek birşey
olmasın sonlar ardındaki başlangıçlar sensiz
ey benim gözleri zeytin çekirdeğim
ya benimle kal ya da ben gideyim

2 yorum:

Delfina ; dedi ki...

Hoşgeldin,sefalar getirdin...

Nice güzel yazı ve tasarımlarını göreceğimiz blogun hayırlı olsun...

Kucak dolusu sevgiler,

Delfina

lavanta dedi ki...

Hoşbulduuuk...
Sağol canım benim
Bakalım neler olacak...
Şimdilik alışmaya çalışıyorum.

SEVGİLER ...